sexta-feira, 13 de novembro de 2009

Fritz Wunderlich - The magic of Wunderlich

.



CD1
01. Handel - Serse, Aria - Finstre Furien, Ihr Geister Der Holle
02. Mozart - Die Entfuhrung Aus Dem Serail, Aria - Wenn Der Freude Tranen Fliesen
03. Mozart - Die Zauberflote, Aria - Dies Bildnis Ist Bezaubernd Schon
04. Albert Lortzing - Zar Und Zimmermann - Lebe Wohl Mein Flandrisch Madchen
05. Bizet - Die Perlenfischer - Rezitativ Und Duett - Nadir, Du Stehst Wirklich Von Mir -...
06. Tschaikowsky - Eugen Onegin - Aria - Wohin Seid Ihr Entschwunden
07. Verdi - Rigoletto - Szene Und Duett - Ich Denk Ihn Lieber Mir Von Meinem Stande
08. La Traviata - Duett - O, Lass Uns Fliehen Aus Diesen Mauern
10. Emmerich Kalman - Grafin Mariza - Wenn Es Abend Wird - Grus Mir Mein Wien
10. Puccini - Tosca - Aria - Und Es Blitzten Die Sterne
11. Robert Stolz - Fruhjahrsparade - Wien Wird Bei Nacht Erst Schon
12. Mischa Spoliansky - Heute Nacht Oder Nie
13. Hans May - Ein Lied Geht Um Die Welt
14. Nicholas Brodszky - Be My Love
15. Agustin Lara - Granada

CD2
01. Haydn - Die Schöpfung - 2. Aria - Nun Schwanden Vor Dem Heiligen Strahle
02. Haydn - Die Schöpfung - 24. Aria - Mit Würd´und Hoheit Angetan
03. Mozart - Don Giovanni - Rezitativ Und Duett - Ma Qual Mai S´offre, Oh Dei
04. Mozart - Don Giovanni - Rezitativ Und Arie - Come Mai Creder Deggio
05. Mozart - Don Giovanni - Rezitativ Und Arie - Amici Mei - Il Mio Tesoro Intanto
06. Gluck - Iphigenie Auf Tauris - Arie - Nur Einen Wunsch, Nur Ein Verlangen
07. Gluck - Iphigenie Auf Tauris - Rezitativ Und Duett - O Du Unverhofftes Glück
08. Bellini - Die Nachtwandlerin - Duett - Hier Nimm Den Ring Der Treue
09. Aimé Maillart - Das Glöckchen Des Eremiten - Romanze - O Schweige Still, O Lass
10. Conradin Kreutzer - Das Nachtlager Vo Granada - Trio Doch Nun Zu Dir, Trenne
11. Richard Strauss - Der Rosenkavalier - Di Rigori Armato Il Seno
12. Richard Strauss - Heimliche Aufforderung - Op.27 No.3
13. Richard Strauss - Ich Trage Meine Minne - Op.32 No.1
14. Richard Strauss - Ständchen - Op.17 No.2
15. Richard Strauss - Zueignung - Op.10 No.1
16. Richard Strauss - Morgen - Op.27 No.4



CD1 - - - - CD2
¨

Um comentário:

Chiaroscuro disse...

Thank you! He is one of the few tenors whose musicality is on par with the great divas.