segunda-feira, 28 de dezembro de 2009

Jussi Björling - Collection, Vol. 2/4 - Sanger pa svenska (sung in swedish)

.



01. Curtis Gondolsang (Torna A Surriento)
02. Geehl For Dig Allen (For You Alone)
03. Schrader Sommarnatt (Summer Night)
04. Leoncavallo Mattinata
05. Toselli Serenata
06. Arthur I Dag (Today)
07. Elgar Violer (Salut D'Amour)
08. Trad Tantis Serenad
09. Curtis Carmela
10. Ball Bliv Min, Sa Ar Varlden Min (Love Me & The World Is Mine)
11. Astrom I Lyckans Tempelgard (In The Sanctuary Of Happiness)
12. Tornquist O Milda Sang (O Sweet Song)
13. Trad Varfor Alska Jag (Why Do I Love)
14. Bickvor Min Sommarmelodi (My Summer Tune)
15. Trad Svarta Ogon (Dark Eyes)
16. Bode Min Langtan Ar Du (You Are My Yearning)
17. Handberg-Jorgensen Klowens Tango (Klovnens Tango)
18. Jurmann Ninon
19. Gyldmark Gitarren Klingar (Guitar Sounds)
20. Perez-Freire Ay, Ay, Ay
21. Caruso Ungdomsdrommar (Dreams Of Long Ago)
22. Trad Sommargladje (Summer Joy)
23. Dresser Barndomshemmet (On The Banks Of The Wabash)




CD
¨

2 comentários:

Anônimo disse...

How about this one... could it be reposted please? :) I'm all about Scandinavian songs lately...

. disse...

"Public File Busy" is a temporary problem
Tray again later