quinta-feira, 9 de outubro de 2008

Magdalena Kozená - French Arias

.


01. Je suis sauvée enfin - Ah! quelle nuit - Flamme vengeresse
02. Nuit resplendissante -
03. Depuis hier je cherche en vain mon maître
04. J'ai versé le poison -
05. Choeur et Scène: "Sous ces bois au feuillage immense"
06. Chanson du Voile: "Au palais des fées"
07. Le roi de Thulé (Chanson gothique). "Autrefois un roi de Thulé"
08. Oh! la pitoyable aventure! (Scenes XVII-XIX)
09. Lorsque le temps d'amour a fui - Par fortune - Alza! Alza! Ne pensons qu'au plaisier
10. Connais-tu le pays?
11. Chut! Chut! écoutons
12. Où suis-je?...O ma lyre immortelle
13. Voyez - la sous son éventail
14. Ah! que mes soeurs sont heureuses!
15. Chanson: "Les tringles des sistres tintaient"

Download:
..... Parte A ..... Parte B
¨

3 comentários:

Anônimo disse...

What a wonderful blog! So many great items and rarities! Congratulations!
This Kozená album is so beautiful, but track 6 is corrupted. Could you re-uploaded it?
The same for Cecilia Bartoli Italian Songbook: track 12 is corrupted too.
Thank you so much.

. disse...

I downloaded both files, decompress with winrar. I heard the two tracks that you say are corrupt and not found any error.

Anônimo disse...

Thank you so much! I will download it again and try once more.